Bronnen
Bequoye, S. (2018). Waarom lezen goed is voor ons. Geraadpleegd op 26/2/2020 van https://iedereenleest.be/over-lezen/onderzoek/waarom-lezen-goed-voor-ons
Cultuurconnect. (2019). Leesplezier bij 12- tot 15-jarigen bevorderen. Geraadpleegd op 26/2/2020 van https://www.cultuurconnect.be/bib-leesplezier
Expertisecentrum Nederlands. (2019). Toolbox leesbevordering VMBO. Geraadpleegd op 29/2/2020 van file:///Users/Emelie/Downloads/Toolbox%20Leesbevordering%20vmbo-met%20linkjes.pdf
Leeskracht. (2015). Leestips en lesmodule. Geraadpleegd op 24/3/202 van https://leeskracht.nl/
Het geluidshuis. (2020). Binnenpret. Geraadpleegd op 24/3/2020 van https://www.geluidshuisuitgeverij.com/binnenpret
Neejandertaal. (2013). Leesplezier en e-hype. Geraadpleegd op 24/2/2020 van https://www.neejandertaal.be/leesplezier-en-ehype.php
Van Dingenen, M. (2020). Hoe kinderen op school verleiden tot actief en graag lezen? Geraadpleegd op 26/2/2020 van https://iedereenleest.be/over-lezen/hoe-kinderen-op-school-verleiden-tot-actief-en-graag-lezen
van Silfhout, G. & Wisse, C. (2016). Angstzweet lessenserie. Geraadpleegd op 24/3/2020 van https://plot26.nl/angstzweet/